måndag 14 december 2009

Babykläder

Nej jag har inte gått och blivit helt shoppinggalen (eller iaf mer shopping galen än tidigare). På bilden ser ni de kläder jag berättade om i tidigare inlägg som jag har haft liggande här hemma. De som jag köpte innan jag blev gravid.. Som ni ser är alla kläderna väldigt pojkiga så vem vet.. De kanske aldrig kommer att komma till användning.. Man kanske bara får töser :-) Eller så vill mitt undermedvetna säga mig nått :-D Ang tiden hos läkaren så va de bra att jag kollade en extra gång i kalendern.. De va inte imorn jag ska dit utan på onsdag :-)

1 kommentar:

  1. Vilka jättefina kläder du har shoppat vännen :-D Du kan ju faktiskt ha dem även om det skulle bli en flicka ;-) Det hade ju varit värre om kläderna hade varit rosa :-D

    Det blir spännande å höra imon hur det har gått för dig hos BM.

    Kram Sara

    SvaraRadera