fredag 26 februari 2010

Ingenting går upp mot lite fredagsträning..

Idag har de töat så mycket att all snö från taket rasat (och takstegen med den).. Så nu har jag precis kommit in från lite kvällskottning :-) Va så himla mycket snö som måste bort så jag ville så gärna hjälpa min man. Än är det en hel del kvar och mannen kämpar på där ute.. Själv gick jag som sagt in nu.. Man har ju den lill* att tänka på så man inte tar ut sig för mycket, men personligen tror jag att LITE skottning inte kan skada och hade min man fått bestämma hade jag nog inte fått hjälpa till alls :-)

1 kommentar:

  1. Hahaha han är ju för söt R. Så omtänksam, men han har rätt, se till att vara rädd om dig & magen!! Men samtidigt är det säkert inget fel i å vara fysiskt aktiv..men skottning är ju rätt tufft.
    Visst är det skönt att snön börjar försvinna lite grann nu, här kan man även se en lite glimt av gräsmattan :-D *underbart* hade ju nästan glömt hur den ser ut ;-)
    Hoppas att ni får en underbar helg.
    Kram Sara

    SvaraRadera