onsdag 11 november 2009

1/5 del

Idag är jag på dag 56 av 280 vilket betyder att jag har avklarat 1/5 del av graviditets tiden och det är bara 80% av tiden kvar tills jag håller min lilla kärlek i min famn :-)

I morgon går jag in i vecka 9 och jag kommer allt närmare den "magiska gränsen" när man passerat vecka 12, då tydligen 90 % av alla missfall sker innan utgången av vecka 12.. Men de får vi ju verkligen hoppas inte händer..

Även denna veckan har illamåendet hälsat på men inte värre än att jag bara mår lite illa.. Citron vatten hjälper gott iallafall :-) Magen har ömmat en hel del och det har redan börjat synas lite grann.. Som tur är får jag en "gravidmage" av kolhydrater så det är direkt någon som undrar på jobbet.. Är bara min ena arbetskamrat som frågar vad jag ätit för nått kolhydratrikt typ 3 gånger den senaste veckan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar