fredag 6 november 2009

Vecka 8 och symptomer

Ja då gick man in i vecka 8 igår :-) Veckorna har nog aldrig gått så långsamt som nu.. Man längtar ju tills de ska börja synas :-) Om en och en halv vecka är det dags för MVC igen för provtagningar.. Och jag som blir så förstörd när jag tar blodprov. Sist va nästan hela underarmen blå.. Då tror jag allt att jag kommer va tvungen att avslöja på jobbet.. Måste ju ändå berätta veckan efter när vi ska iväg på aktiviteter i 4 dagar och jag vägrar dricka..

De två senaste dagarna har illamående kommit och gått och brösten har ömmat en hel del.. Har haft lite lätt molvärk oxå men inte alls så farligt.. Undra om det kommer bli värre eller om det stannar vid detta.. Man kan ju alltid hoppas :-D

1 kommentar:

  1. Vi får väl hoppas på att symtomen inte blir värre ;-) Det skulle ju vara jättehärligt å må bra under en graviditet :-D
    Nämen att du blev så blå efter provtagningen senast, det va ju inget bra, du får se till att nån annan tar provet nästa gång.
    Hahaha ja du det kan nog vara en god idé å berätta det då, för annars kommer de säkert å misstänka det ;-)
    Hoppas att ni får en fin helg
    Kram Sara

    SvaraRadera