torsdag 29 oktober 2009

Tester

Idag gick jag in i vecka 7 och testomanen har återvänt men inte i den formen ni tror.. Har inte gjort nått nytt gravtest sen senaste förra veckan utan nu är de tester som sägs förutspå könet som görs..

Test 1 va ett test på Internet där man fyllde i mitt födelsedatum samt när befruktningen skedde..
Detta test gav resultatet: Pojke

De andra testet gick ut på att man tog sin förlovningsring (jag tog då vigselringen) och förde den över magen hängande i ett hårstrå eller sytråd.. Beroende på om den cirkulerade eller pendlade va de en flicka (cirkulerade) eller pojke(pendlade). När jag gjorde de innan mannen min kom hem från jobbet både pendlade den och cirkulerade om vart annat så när mannen kom hem bad jag honom prova med sin ring utan att jag sa varför. Man ville ju inte han skulle få den att pendla medvetet. Men samma sak hände med hans ring. Så kan min barndomsvän haft rätt? Är de kanske två där inne och isf en av varje kön?

Igår fick jag dessutom veta av min mamma att vi har tvillingar i släkten på hennes sida.. Så nu blir man ju hur sugen som helst på att göra ett tidigt ultraljud för att stilla nyfikenheten lite grann :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar