torsdag 22 oktober 2009

Idag går man in i vecka 6

Idag går jag in i sjätte veckan på graviditeten och här ömmar brösten som tusan.. Men de innebär ju att de växer och blir större :-) Gör ont men alla tecken på att nått litet faktiskt växer i en tar jag tacksamt emot :-)

Tänkte bjuda på en liten kul historia som visar på att de finns ett speciellt band mellan personer som vuxit upp tillsammans..

Dagen efter jag skulle haft ägglossning (vet inte helt hundra att jag hade ägglossning den dagen eftersom jag inte testat med ägglossningstickor) ringde min barndomsvän. Denna personen visste inte ens om att vi försökte få barn. Innan vi la på berättade hon vad hon hade drömt den natten. Jag hade tydligen fött tvillingar :-) Tycker de är så otroligt kul att hon drömde att jag fick barn i samma veva som jag blev gravid utan att hon ens visste om det! :-o Ska iaf bli otroligt skoj när jag berättar för henne att de iaf låg lite i hennes dröm :-) Och om de är en eller två kommer vi alla vara ovetandes om fram till januari och det är dags för ultraljud :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar