tisdag 20 oktober 2009

Ständig oro

Jag är konstant orolig och tror hela tiden att något är fel.. Igår messade jag min vän som är även hon är gravid men ligger 4 veckor före mig och sa att jag känner inga symptomer! Inte ens molvärk! Detta va inte helt ovanligt enligt henne.. OK tänkte jag.. De kommer väl..

I morses när jag vaknade kom molvärken med besked! Jag hade så otoligt ont i lilla tjejmagen så jag knappt kunde räta på mig.. Trodde faktiskt att jag va på väg att få missfall.. Men inget missfall verkade de vara.. Tänkte att trots smärtan klarar jag nog av att åka till jobbet.. Kom ca 200 meter, släppte mannen vid busshållplatsen och vände sen bilen hem igen..

När jag kom hem igen messade jag min vän igen.. Jag har så ont så jag tror jag snart får missfall ?! Är detta normal?! Jajemen de va de.. Hon kunde få så ont så hon va tvungen att sätta sig på huk och nästan började gråta.. Då kunde jag andas ut och lyckades somna.. Nu när jag vaknade igen efter två timmar är nästan all smärta borta och jag upplever vad jag nog skulle kalla molande värk.. De jag hade i morse va ingen värk.. De va ren smärta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar