söndag 10 januari 2010

Barnmöbler

(Bild: Lånad från IKEA.se)

Det är en hel del som ska köpas nu när man får tillökning och en av de sakerna är en spjälsäng. Det jag har fullständigt klart för mig är färgen på möblerna. Vitaste vitt är vad som ska pryda barnrummet. Har kollat runt lite och jag har fastnat för just denna Hensvik från IKEA. Tycker den är jättefin :-) Om det är någon som läser här inne som har haft den eller kanske rent ut av har den just nu får ni gärna säga vad ni tycker om den och hur den funkat i praktiken.

Funderade ett tag på Leandervaggan. Tyckte den va så fin och verkade så praktisk men när jag såg den i verkligheten på babyproffsen ändrade jag helt uppfattning om den. En annan säng som verkar väldigt bra är Baby Bay men frågan är om den är värd sina 2700 kr för man kan ju inte använda den så länge..

2 kommentarer:

  1. jag har oxå tänkt på den tycker den är super fin. Therese har den till sin cornelia o hon tycker jätte mkt om den o den har hållt:-)

    puss karin

    SvaraRadera
  2. den liknar den som jag hade till mina barn...ikea:s saker brukar hålla bra...

    SvaraRadera