tisdag 5 januari 2010

ont!!!!

Både magen och ryggslutet har värkt på mig idag.. Kan man få foglossningar redan och hur vet man att det är det man har? Visste inte hur jag skulle sitta eller stå :-( Men nu har de passerat och jag känner bara en liten molande värk i svanken..

Just nu sitter jag och laddar inför en fika med gravidtjejerna här i staden. Ska bli jättemysigt och ska nog lyckas trycka i mig både en buller eller bakelse och en smörgås :-) Men de e bäst att jag börjar med bullen ifall jag inte skulle orka allt så har jag iaf ätit upp det godaste :-D

3 kommentarer:

  1. Stackars dig!! Vill ju inte att du ska ha ont! Men tror du inte att det är pga att livmodern växer. De säger att det ska kännas som mensvärk...men vad vet jag ;-)
    Foglossning kan det kanske med vara...men är inte det lite tidigt, eller??

    Hoppas i alla fall att det ger med sig och att du får det jättekul på tjejfikan :-D Ät en extra bulle för mig med :-D

    Kram på dig// Sara

    SvaraRadera
  2. jag fick foglossningskänningar redan i vecka 12!! Så det kan mycket väl vara det du känner.. Gula rehab har bälten som är ganska sköna att använda, blir åtminstone lite bättre än utan iallafall ;-)

    tack för fikat, det gör vi om snart! ;-D

    //Sofia

    SvaraRadera
  3. Foglossning kan man få tidigt i graviditeten...det är bäckenet som luckras upp inför förlossningen...det var ett helvete under mina graviditeter..provade det gula bältet men det funkade inte för mig...se till att du inte drar på dig för mycket överflödskilon då det förvärrar foglossningen...

    SvaraRadera