onsdag 6 januari 2010

Måste dricka massor!

Har kommit fram till att jag måste dricka mycket och ofta nu för tiden.. Annars blir jag smått svimfärdig och känner att blodtrycket faller och detta främst när jag går i affärer och så. Oftast uppstår detta när jag går inne med extra kläder (räcker att bara ha ytterjacka på mig inne för att jag ska må dåligt). Så fort jag får i mig lite vätska känns det mycket bättre.. Måste nog ta upp detta på MVC nästa gång för de känns inte som det är riktigt bra..?

Ibland så dricker och dricker och dricker och dricker man men törsten verkar aldrig släckas.. Knepigt det där..

2 kommentarer:

  1. Det är nog bra om du kollar upp det där..det finns ju en del som drabbas av graviditetsdiabetes, och ett tecken på det är just att man är väldigt törstig, mm.
    Men kolla upp det nästa gång du går dit, så att du vet säkert att det inte är något sånt som försigår i kroppen ;-)
    Sen kan det ju vara så att kroppen behöver extra vätska eftersom du är gravid..så det behöver ju verkligen inte vara något farligt!!

    Hoppas att ni har haft en bra 13-dagsafton :-D

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. sådär var jag med ett tag - kunde bli svimfärdig bara sådär så det var bara att ha med frukt och vatten i väskan var man än gick =)
    och törsten - den gick inte att släcka, speciellt inte de sista månaderna! även på nätterna kunde jag klunka i mig litervis haha!

    kramar

    SvaraRadera