måndag 18 januari 2010

Vi Föräldrar..


Är galet irriterad på Vi Föräldrar.. När jag kom hem såg jag att min prenumerations premie hade kommit från Vi Föräldrar.. Äntligen tänkte jag men oj vad besviken jag blev när öppnade paketet.. Förväntade mig att det skulle ligga en filt och en overall som bilden hade visat och lappen som kom men tidning hade utlovat. Problemet var att jag valde att bli prenumerera över Internet och fast det visade exakt samma bild med filten och overallen så stod det overall och body när man klickade in. Något jag givetvis missade.. Så nu har jag här en body i stl 6 månader som det står 2009 på fast när min lillskruttis väl kommer kunna använda den kommer det vara 2011. Kul att då sätta på en body som det står 2009 :-( Inte så värst men ingen annan kan beskyllas än jag (och lite grann Vi Föräldrar med missvisande bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar