söndag 3 januari 2010

Vattengympa för gravida

Om några veckor börjar vattengympan för gravida som min kompis anmälde oss till. Förhoppningsvis iaf för när jag öppnade brevet och skulle betala avgiften så stod det att jag har blivit anmäld till deras crawl kurs och anmälan är bindande :-O Mailade på en gång och har ju en bekräftelse via mail från när anmälan skedde att de faktiskt är vattengympan jag ska gå så de kan ju inte kräva mig på avgiften för crawlkursen.. Hoppas jag iaf.. Det är ju ändå dem som har gjort nått fel. Får hoppas att det löser sig till det bästa iaf och att de fortfarande finns plats kvar för mig på gravid vattengympan..

Men vad ska man ha på sig? Bör man ha gravidbaddräkt eller iaf en tankini eller va det heter (linne och underdel) eller kan man komma undan med en vanlig bikini eller kommer folk runt omkring en tycka de ser vulgärt (i brist på bättre ordval) ut? Jag tycker att en gravid kvinna är något av de vackraste som finns men alla runt omkring mig kanske inte delar min åsikt.. Vad anser du?

2 kommentarer:

  1. Varför skulle du inte kunna ha en vanlig bikini om den passar? De är en bebis som ligger i din mage hur skulle det kunna vara vulgärt?
    Puss Karin

    SvaraRadera
  2. Vad retfullt, men hoppas att det löser sig i alla fall :-D
    Jag håller med ovanstående, tycker verkligen att du kan ha en bikini! Det finns ju inget vackrare än gravida...å skulle de tycka att det är vulgärt, då får de väl titta bort ;-)

    Kram Sara

    SvaraRadera